HTML

Az életem betűkből. Helyesírás RLZ :)

Utolsó kommentek

  • Mearov: Ez a rész nekem is pontosan ismerős.Még nem írtam le, de lényegében az én kapcsolatom Yetivel azon... (2007.04.19. 21:41) életélet tekurvaélet
  • Mearov: Engem még egy ti amo sem tört meg! :) Gondoltam, majd ha végigolvastam írok neked, de erre muszál... (2007.04.18. 18:42) ti amo
  • Wegaz Doegdah: jaja, én is ezt látom mindig! (2007.04.17. 03:53) be happy
  • str: nesze, komment: ez a két bejegyzés egymás után kurvavicces. egyébként azért nincs komment, mert ne... (2007.04.16. 15:27) update
  • gonoszmanó: Na, komám, 2év 1 hónap 2 nap és 19 órát szenvedtél. Most aztán kezdj el élni. (2007.04.14. 01:34) end of the line
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • Mearov: Ez a rész nekem is pontosan ismerős.Még nem írtam le, de lényegében az én kapcsolatom Yetivel azon... (2007.04.19. 21:41) életélet tekurvaélet
  • Mearov: Engem még egy ti amo sem tört meg! :) Gondoltam, majd ha végigolvastam írok neked, de erre muszál... (2007.04.18. 18:42) ti amo
  • Wegaz Doegdah: jaja, én is ezt látom mindig! (2007.04.17. 03:53) be happy
  • str: nesze, komment: ez a két bejegyzés egymás után kurvavicces. egyébként azért nincs komment, mert ne... (2007.04.16. 15:27) update
  • gonoszmanó: Na, komám, 2év 1 hónap 2 nap és 19 órát szenvedtél. Most aztán kezdj el élni. (2007.04.14. 01:34) end of the line

Linkblog

Archívum

életélet tekurvaélet

2007.04.18. 23:46 :: arcfia

csodás
ismét egy felismerés, amit mindig is tudtam, mindig éreztem, se sosem hittem el:
egy embernél csak az számít amit tesz, és sosem az amit mond

erre akkor jöttem rá, amikor ma beszéltem a volt barátnőm nővérének a pasijával, aki mellesleg 1000éve barátom.
tudni kell, hogy a barátnőmmel, több mint 2évig jártunk. az első 3 hónap csodás volt. utána kiderült, h édesapja sulyos rákos beteg, majd rá 3 hónappal meghalt. onnantól kezdve, hogy kiderült,h beteg a barátnőm (L.) teljesen megváltozott. nem írok részleteket, de amellett hogy egy szavam nem volt arra, hogy miért ilyen elég nehéz volt magamban fenntartani azt hogy Ő nekem az igazi, vele akarom leélni az életem. néha neheze viseltem, de túlnyomó részt erősen, és támaszként, mind az életében, mind a kapcsolatunkban. kb másfél éven keresztül harcoltam magamban az érzés ellen, hogy ez engem is elpusztít, lelkileg megnyomorít, olyanná tesz ami sosem akartam lenni, ami ellen mindig küzdöttem. de nem voltam elég erős, magával húzott a depresszióba, és lustaságba, totális elpuhulás, érzelmi sivárság. szóval az első évben erősen küzdöttem, mert hittem abban amit teszek, az jó, ezt kell tennem. számtalan dolgot feláldoztam, de nem ez a lényeg, hanem hogy küzdöttem a mi jövendő közös életünkért.
kapcsolatunk utolsó 2 hónapjában már nem ment. nem tudtam erőt venni magamon, az a sok negatív érzés eluralkodott rajtam, szinte képtelen lettem küzdeni az érzés ellen, de tettem olyan dolgokat, ami a kapcsolatunk megmentését szolgálta. kicsit arra számítottam majd Ő segít. de nem tette. nem hogy nem tette, semmit sem tett, és feladta. 2 hónap után.
szóval 1000 éves országos barátom mesélt L. napjairól, és számomra ez akkor derült ki. mármint hogy feladta. nem akart küzdeni érte-értem-értünk. azt mondta, hogy L. érezte, hogy már nem az igazi, és szerinte ezt tudomásul kell venni. persze fáj neki, hogy vége lett, de hát ez így alakult.

igazából nem is tudom mit érzek. fáj kicsit, szomorú vagyok, és végtelenül csalódott. a nő, akit gyermekeim anyjának akartam, akit a magam módján eljegyeztem ennyit nem tett értem. nem azért mert azokután amit én tettem érte, hanem kötődésből, szeretetből, szerelemből.

sokszor csalódtam már az emberekben, hogy mennire önzők tudnak lenni, mennyire szívtelen, és kihasználó lények, nem csak kapcsolatban, az élet minden területén. millió egy példa van erre, nem is kell messzire menni. de mindig, amikor tényleg nagyon - (nem megaláztak, mert ez nem fedi le teljesen azt amit gondoltam, hanem inkább valamiféle közönnyel vegyes önimádat, ami sugárzott belőlük. az örökös nyerni akarás bármin és bárkin keresztül. persze küzdeni kell, sőt kötelező! ) - csalódtam, mindig jött valami ami visszaadta a hitemet, ami meggyőzött a döntésem helyességéről. most épp erre várok. De tény, hogy úgy érzem ez volt a jó döntés. Remélem az idő engem igazol.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://arcfia.blog.hu/api/trackback/id/tr5760577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mearov 2007.04.19. 21:41:27

Ez a rész nekem is pontosan ismerős.Még nem írtam le, de lényegében az én kapcsolatom Yetivel azon bukott el, hogy ő képtelen megnyílni, és kötődni valakihez....és értem sem volt képes változtatni, hanem ehelyett csak szakított....és most boldognak látszik.
süti beállítások módosítása